| | | |
Nadzór nad księgami:
- analiza i ocena funkcjonowania działu finansowo-księgowego,
- nadzór nad formalną i rachunkową prawidłowością przyjmowanych i wysyłanych dokumentów oraz nad prawidłową dekretacją dokumentów,
- nadzór nad sporządzaniem i prowadzeniem ewidencji zakupu i sprzedaży dla rozliczenia VAT,
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz aktualnych planów amortyzacji,
- nadzór nad sporządzaniem i wysyłaniem sprawozdań GUS zgodnie z wymogami Głównego Urzędu Statystycznego,
- nadzór nad sporządzaniem rocznychsprawozdań finansowych, w tym: bilansu, rachunku wyników, informacji dodatkowej, sprawozdania z przepływu środków pieniężnych, zmian w kapitale własnym.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych:
- księgowość finansowa w pełnym zakresie,
- sporządzanie rocznych i śródrocznych sprawozdań finansowych,
- bilans,
- rachunek zysków i strat,
- rachunek przepływów pieniężnych,
- zestawienie zmian w kapitale własnym,
- informacja dodatkowa.
Nadzór nad księgami:
- ewidencja VAT,
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań statystycznych,
- ewidencja środków trwałych i wyposażenia oraz rozliczanie umorzenia zgodnie z opracowanym planem amortyzacji.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych:
- księgowanie operacji gospodarczych na podstawie otrzymanych dokumentów źródłowych z jednoczesną weryfikacją dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
- prowadzenie analityki do zapisów w księdze przychodów i rozchodów,
- opracowanie pełnej dokumentacji sprawozdawczej miesięcznej, kwartalnej i rocznej.
|
|
| | | | |
| |
|